Adamın Web Sayfası Bile Yok...! Murat HAMZAOĞLU Emlak Haber

ADAMIN WEB SAYFASI BİLE YOK…!

İnternetin günümüzde girmediği yer kalmadı. Neredeyse onla yaşıyoruz. Olmadığı durumlarda kriz geçirenler bile var. Bu kadar yoğun kullanmamıza rağmen, hala bilmeyenlerin olduğunu görmek beni şaşırtıyor.
Emlak sektöründe oldukça da yoğun kullanılıyor. Özellikle inşaat firmaları, neredeyse tanıtımının tamamını interneti kullanarak yapıyorlar.
İlimizde de birçok inşaat firması, interneti kullanarak kendini tanıtıyorlar. İlimizde bir kesim inşaat firmasının hala bir web sayfası bile olmadığını biliyor musunuz?
Adam inşaatından 300 bin TL’ye daire satmaya çalışıyor, dur bir bakayım web sayfasına diyorum ama bir bakıyorum, inşaat firmasının web sayfasına ulaşamıyorum çünkü yok!
Bu nasıl bir inşaat firması anlamış değilim. Kendini neden saklama ihtiyacı duyar?
Bu konuyu nereden yazıyorum?
Geçenlerde Kartepe’de kent meydanı civarında bir inşaat firmasının yerini gördüm. Tabelasını asmış, merak ettim internete girdim ve araştırmaya başladım.
Bu firmanın en ufak bir bilgisine bile ulaşamadım. Adam belki bölgede yüzlerce daire yapmış, satmış ama kendini tanıtacak bir web sayfası bile yok.
Parası mı yok? Kendini gizlemek mi istiyor? Giz gizli inşaat mı yapıyor?
Bunların hiç biri değil ama yok…!
Tabi, kimseye zorla kendini tanıt diyeceğimiz yok ama benim gibi birçok kişi bu ve buna benzer konut projelerini merak ediyor ve en kolay bilgi alma yeri olan internette girip araştırıyor. Bilgi bulamayınca da endişe duyuyor projeyle ilgili…!
Bu hiç olmayanlar için, birde olup da bilgi olmayanlar var. Adamın web sayfası bir yıldır yapım aşamasında olur mu?
Adam bu süreçte yüzlerce daire yapıyor ama bir web sayfasını bir yıldır yapamıyor!
Çok komik değil mi?
İnşaat firmaları bu konuya büyük hassasiyet vermeli. İnanıyorum, paralarının olmadığından değil ama işi bilmemezlikten…
Bu konuyu da bilmek zorunda da değiller ama ilimizde bu konuda çok profesyonel medya, internet danışmanları olduğunu biliyorum. Onlardan destek alabilirler.
Sizin için önemli olmayan şeyler, müşterileriniz tarafından önemli olabilir. Bu nedenledir ki, mutlaka ama mutlaka profesyonel bir web sayfanız olmalı. O sizin aynanız olmalı…

BUNU PAYLAŞIN
Previous Post
Next Post