OTURACAKSAN, BAŞİSKELE’DE OTURACAKSIN…!

OTURACAKSAN, BAŞİSKELE’DE OTURACAKSIN…

Yaklaşık dört yıldır Kartepe’de oturuyorum. Bölgeye Yahya Kaptan’dan taşındım. Şimdi bana soruyorsunuz; “Madem Kartepe’de oturuyorsun, neden oturacaksan Başiskele’de oturacaksın” diyorsun?
Çok kısa ve net cevap vereyim “Kartepe iyi yönetilmiyor ve proje yok”
Yıllardır bu bölgede oturuyorum doğru dürüst hiçbir hizmet alamıyorum. Yollarından tutun, karanlık sokaklarına kadar hiçbir artısı olmayan bir bölge.
Ben ki on beş yıldır emlakçılık yapıyorum ve oturduğum bölgeyi eleştiriyorum. İnanın fırsatım olsa bir an önce taşınırım bu Kartepe’den.
Aslında az da olsa konut projeleri olan inşat firmalarına haksızlık yapıyorum ama birilerinin çıkıp bunu söylemesi gerekiyor.
İyi yönetilmiyoruz. Kartepe Belediye Başkanı Hüseyin Üzülmez’i Kocaelispor’da yöneticilik yaptığı dönemlerden tanıyorum. Çok iyi bir yöneticiydi ama futbolu bildiği kadar, belediyeciliği hiç bilmiyor.
Kusura bakmasın ama Kartepe’yi yaşanmayacak hale getirdi.
Zaten sanayi ve yaşam alanlarının iç içe olduğu başka bir bölge var mı bilemiyorum.
Bir de kötü yönetimden kaynaklanan inşaat firmalarının bölgeden kaçması ayrıca bir problem.
İnşaat firma sahipleri bu durumdan dolayı da Başiskele’ye yatırım yapıyor. Kartepe’de lüks konutu 200.000 TL’yesatamazken, aynı özellikle daire 300.000 TL’ye Başiskele’de alıcı buluyor.Şimdi bana Kartepe’de satılık evleri olan kızacak ama onlara da baktığınızda çoğu bu evleri satıp, Başiskele’den ev aldıklarını da biliyoruz. Önce onlar terk ediyor Kartepe’yi…!
Ha Başiskele iyi mi yönetiliyor da Başiskele tercih ediliyor.
Eh işte diyebilirim. Ama Başiskele’nin en büyük avantajlarından bir eşsiz doğa ve deniz manzarası. Bunların hiç biri Kartepe’de yok…
Bir başka tercih de mükemmel yeni konut projelerin nerdeyse tamamı Başiskele’de yapılıyor olması. Kartepe’de bir iki yeni lüks konut projesi varken, Başiskele’de onlarca yeni konut ve villa projeleri var.
Kartepe’ye oranla, Başiskele çok daha değerli. Bunu bilenlerde tercihini Başiskele’ye yapıyor. Her geçen gün Başiskele yıldızı parlıyor. Bence İzmit’in en popüler bölgelerini bile yavaş yavaş arkada bırakmaya başladı.
Sektörün içinde olduğum için bu sorularla hep karşılaşıyor. Nerede oturabilirim diye. Artık bu konuda çok özel bir durum olmazsa, cevabım hep “Başiskele” olduğunu açık ve net söyleyebilirim, en azından şu anda durum bu…
Son olarak ta bir önerim var. Kartepe Belediye Başkanı Sayın Hüseyin Üzülmez Başiskele konut projeleriyle, kendi bölgesindeki konut projelerini karşılaştırsın.
Hatta bu konuda kendisine ücretsiz danışmanlıkta yapabilirim ama önce önerim bir Başiskele konut projelerini dolaşsın…!
Bu arada Sayın Üzülmez nerede oturuyor bilemiyorum ama Başiskele’de oturuyorsa…!
Komik olur değil mi?

BUNU PAYLAŞIN
Previous Post
Next Post